Scroll Top

Regulamin sklepu

1. Definicje

Pojęcia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:

    • Sprzedawca / Usługodawca – Joanna İnak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą INAK MEDIA JOANNA İNAK z siedzibą przy pl.Inwalidów 3/198 w Krakowie (30-033), NIP: 6772351151, REGON: 380206046, adres poczty elektronicznej: kontakt@asiainak.pl, telefon: 692 648 260
    • Sklep – serwis sprzedażowy online, za pomocą którego Usługodawca świadczy usługi drogą elektroniczną, w tym przede wszystkim prezentację Produktów, składanie zamówień, zawieranie Umów na odległość oraz dostęp do Treści cyfrowych, prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://asiainak.pl.
    • Produkt — zamiennie używane w niniejszym Regulaminie również jako Treść cyfrowa lub Produkt elektroniczny – plik lub pliki w formie cyfrowej, w szczególności kursy online, ebooki i inne treści cyfrowe nieutrwalone na trwałym nośniku i udostępniane przez Sprzedawcę w Sklepie.
    • Usługa/i – oferowana przez Sprzedawcę Usługa lub Usługi, szczegółowo opisane w niniejszym Regulaminie, będące przedmiotem Umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
    • Konsument – osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    • Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która zawiera Umowę z innym przedsiębiorcą bezpośrednio związaną z tą działalnością gospodarczą, ale Umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej ujawnionym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
    • Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która zamierza zawrzeć lub zawarła umowę o świadczenie usługi elektronicznej lub Umowę o dostarczenie treści cyfrowej.
    • Umowa zawarta na odległość – Umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania Umów na odległość, za pośrednictwem Sklepu Internetowego, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia Umowy włącznie.
    • Regulamin – niniejszy Regulamin.
      Umowa o dostarczenie treści cyfrowej /
    • Umowa – Umowa o dostarczenie Produktu zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego, na podstawie której Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Klientowi Produktu, a Klient do zapłacenia Sprzedawcy ceny za Produkt.
    • Umowa o wykonanie usługi – umowa o wykonanie Usługi zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, na podstawie której Sprzedawca zobowiązany jest do wykonania Usługi, a Klient do zapłacenia Sprzedawcy ceny za Usługę.
    • Dzień roboczy – dzień tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
    • Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
      Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    • Siła wyższa – definiowana jest jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwe do zapobieżenia (nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom) w szczególności pożary, powodzie, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, wybuchy epidemii, a także strajki generalne, zamieszki, działania wojenne, akty terrorystyczne, przewroty wojskowe. Również niektóre działania organów władzy państwowej, takie jak blokady granic państwowych czy wprowadzenie zakazów eksportu czy importu

2. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa w szczególności zasady i warunki korzystania ze Sklepu, zawierania Umów, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klientów Sklepu.
  2. Sprzedawca świadczy następujące Usługi, szczegółowo opisane w dalszych punktach Regulaminu:
    • konsultacje online,
    • mentoring grupowy online,
    • warsztaty grupowe online,
    • program masterclass online.
  3. Sprzedawca prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Sklepu internetowego pod adresem https://kursy.asiainak.pl.
  4. Sprzedawca świadczy usługi na terytorium Polski.
  5. Klienci mogą porozumiewać się ze Sprzedawcą drogą pisemną, elektronicznie lub telefonicznie (dane kontaktowe jak w punkcie 1.1.1 Regulaminu), przy czym zamówienia składają zgodnie z procedurą przewidzianą w punkcie 6. niniejszego Regulaminu.
  6. Sprzedawca oświadcza, że wszystkie opinie o Produktach i Usługach ujawnione na stronach Sklepu a także opinie opublikowane przez Sprzedawcę w social mediach pochodzą wyłącznie od Klientów, którzy zakupili Produkt lub Usługę w Sklepie. Opinie od Klientów pozyskujemy poprzez:
    • Wysyłanie zapytań do Klientów Sklepu z prośbą o wystawienie opinii na temat zakupionego Produktu lub Usługi,
  7. Treści cyfrowe sprzedawane w Sklepie ze względu na swoją specyfikę nie wymagają aktualizacji dla zachowania ich zgodności z Umową.

3. Zasady korzystania ze Sklepu

  1. Produkty udostępniane w Sklepie (ebooki, kursy online i inne treści online) stanowią treść cyfrową w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta a także stanowią utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do którego prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
  2. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty lub Usługi możliwe jest po po podaniu niezbędnych danych osobowych umożliwiających realizację zamówienia. Klient nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem.
  3. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu oraz składania zamówień na Produkty lub Usługi, niezbędne jest spełnienie minimalnych wymagań technicznych, takich jak:
    • komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne połączone z siecią internet,
    • przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari, Microsoft Edge – zaktualizowane do najnowszych wersji,
    • aktywne konto na platformie Facebook lub Instagram,
    • aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
    • włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików cookies oraz obsługi Javascript,
    • zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768.
  4. Do korzystania z zakupionego Produktu elektronicznego lub Usługi, niezbędne jest spełnienie minimalnych wymagań technicznych wskazanych w punkcie 3.3 oraz wymagań takich jak:
    • Oprogramowanie do otwierania dokumentów .pdf np. Adobe Acrobat Reader lub inne kompatybilne oprogramowanie umożliwiające otwieranie i przeglądanie plików PDF,
    • Oprogramowanie do otwierania plików .doc oraz .xlsx np. pakiet Microsoft Office lub inne inne kompatybilne oprogramowanie umożliwiające otwieranie, przeglądanie i edytowanie plików .docx oraz .xlsx,
    • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania plików video i audio.
  5. Dostęp do wybranych Produktów lub Usług może wymagać konieczności korzystania z innych, zewnętrznych serwisów, niezależnych od Sprzedawcy. Serwisy te mogą wymagać oddzielnego utworzenia konta lub logowania, na warunkach określonych przez danego dostawcę, na co Klient zawierając Umowę wyraża zgodę, jako że jest to niezbędne do zrealizowania Umowy. Sprzedawca zawsze informuje o takich sytuacjach w specyfikacji Produktu na stronach Sklepu.
  6. W razie korzystania przez Klienta ze sprzętu komputerowego lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych wymienionych w punkcie 3.3. i 3.4 Regulaminu, Usługodawca nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania Sklepu oraz Produktów i zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość świadczonych przez niego usług drogą elektroniczną, za co nie ponosi odpowiedzialności.
  7. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, dobrymi obyczajami oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu. Jest on zobowiązany w szczególności do:
    • powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Sklepu lub jej elementy techniczne,
    • niedostarczania i nieprzekazywania Treści zabronionych przez przepisy prawa, w tym w szczególności Treści obraźliwych lub wulgarnych, nawołujących do przemocy lub innych działań sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami, albo które naruszają dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
    • korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w Sklepie wyłącznie dla własnego użytku osobistego,
    • korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
    • nierozsyłania i nieumieszczania w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej (spam), w szczególności poprzez nieumieszczanie linków, czy treści promujących inne lub konkurencyjne serwisy internetowe,
    • przestrzegania praw własności intelektualnych oraz praw własności przemysłowej przysługujących Sprzedawcy lub podmiotom trzecim.
  8. W przypadku naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, w szczególności poprzez naruszenie postanowień punktu 3.7. Regulaminu, Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć dostęp do jego części lub całości zasobów, ze skutkiem natychmiastowym, a także skierować roszczenia odszkodowawcze zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  9. Informacje podane przez Klienta w toku składania zamówienia powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia w przypadku, gdy podane dane uniemożliwiają realizację zamówienia, w szczególności uniemożliwiają prawidłowe doręczenie Produktu lub wykonanie Usługi. Przed odmową realizacji Sprzedawca podejmie próbę kontaktu z Klientem w celu ustalenia danych w zakresie umożliwiającym zrealizowanie zamówienia.
  10. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane przez Sprzedawcę. Promocje nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.

4. Usługi elektroniczne

  1. Usługodawca świadczy drogą elektroniczną bezpłatne i dobrowolne usługi polegające na przeglądaniu informacji zamieszczonych w Sklepie, udostępnianiu formularza umożliwiającego złożenie zamówienia na Produkty lub Usługi a także korzystania z formularza kontaktowego, założenia konta użytkownika i usługi newslettera.
  2. Usługa formularza zamówienia polega na umożliwieniu Klientom składania zamówień na Produkty lub Usługi oferowane przez Sprzedawcę zgodnie z procedurą przewidzianą w punkcie 6. Regulaminu. Usługa świadczona jest nieodpłatnie i ma charakter jednorazowy. Usługa ulega zakończeniu bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  3. Usługa newslettera udostępnia możliwość zapisania się na newsletter poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na stronie internetowej Sklepu. Jest ona świadczona nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient, w każdej chwili i bez podania przyczyny, ma możliwość rezygnacji z otrzymywania newslettera poprzez kliknięcie linku anulującego subskrybcję w treści otrzymywanych maili.
  4. Usługa formularza kontaktowego polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej Sklepu wiadomości do Sprzedawcy. Rezygnacja z powyższej usługi możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedawcy.
  5. Usługa konta polega na umożliwieniu założenia konta w Sklepie, a następnie na jego utrzymywaniu. Świadczona jest ona nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Na koncie przechowywane są dane Klienta oraz historia złożonych przez niego zamówień w Sklepie. Klient loguje się do konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła. Klient może w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, usunąć swoje konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy drogą pisemną lub za pośrednictwem e-mail.
  6. Usługi wskazane w punkcie 4.1. świadczone są przez Usługodawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  7. Usługodawca dokłada wszelkich starań, by świadczone usługi były na najwyższym poziomie, jednakże nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności stron internetowych, w szczególności w przypadku konieczności przeprowadzenia ich konserwacji, przeglądu, modernizacji czy rozbudowy.
  8. Usługodawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w dostawie usług elektronicznych, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane Siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu z infrastrukturą techniczną Klienta.
  9. Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną można złożyć w dowolnej formie, na dane kontaktowe podane w punkcie 1.1.1. Regulaminu. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z usługami świadczonymi przez Usługodawcę. Reklamacje będą rozpatrywane przez Usługodawcę w terminie 14 dni.

5. Własność intelektualna

  1. Sprzedawca informuje, że oferowane przez Sprzedawcę Produkty cyfrowe stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Prawa autorskie do tych utworów przysługują Sprzedawcy i podlegają ochronie.
  2. Klient zobowiązuje się respektować prawa autorskie przysługujące Sprzedawcy i używać Produktów wyłącznie na użytek osobisty. Klient jest świadomy, że za ich naruszenie, w szczególności poprzez dalsze bezprawne rozpowszechnianie, przewidziana jest odpowiedzialność cywilna lub karna, zgodnie z właściwymi przepisami.

6. Zasady dokonywania zakupów

  1. Zakres i szczegółowe informacje na temat konkretnej Produktu lub Usługi każdorazowo są wskazane w opisie Produktu lub Usługi dostępnych w Sklepie.
  2. Klient może dokonać zakupu Produktu lub Usługi znajdujących się w asortymencie Sklepu poprzez złożenie zamówienia. Klient składa zamówienie po podaniu niezbędnych danych osobowych umożliwiających realizację zamówienia.
  3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
  4. Klient dokonuje wyboru Produktu lub Usługi znajdujących się w sprzedaży w chwili składania zamówienia, zgodnie z ich opisem i ceną oraz określając ich ilość. Klient kompletuje zamówienie podejmując kolejne czynności techniczne zmierzające do złożenia zamówienia w oparciu o wyświetlane mu komunikaty oraz informacje dostępne w Sklepie.
  5. W trakcie składania zamówienia, aż do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę” Klient ma możliwość modyfikowania zamówienia w szczególności w zakresie wyboru Produktu lub Usługi oraz ich ilości, a także ma możliwość wprowadzić posiadany kod promocyjny, jeśli Sprzedawca taki wcześniej udostępnił.
  6. Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie zamówienia.
  7. W celu wysłania zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.
  8. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
  9. Z chwilą skutecznego dokonania płatności, pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zawarta zostaje Umowa o dostarczenie treści cyfrowych lub o świadczenie Usługi. Potwierdzenie zakupu zostanie również wysłane na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
  10. Do zawarcia Umowy o wykonanie Usługi dochodzi z momentem przesłania przez Sprzedawcę e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia, o którym mowa w punkcie 6.8. Regulaminu. Do zawarcia Umowy nie dojdzie bez wcześniejszego żądania przez Klienta rozpoczęcia świadczenia Usługi przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy.
  11. Sprzedawca dostarczy Klientowi Produkt po otrzymaniu potwierdzenia dokonania pełnej płatności przez Klienta. Zakupiony przez Klienta Produkt zostanie dostarczony Klientowi w sposób i w terminie wskazanym w opisie danego Produktu cyfrowego. W przypadku, gdy Klient nie jest w stanie uruchomić Produktu, proszony jest o kontakt ze Sprzedawcą pod adresem kontakt@asiainak.pl. Sprzedawca utrzymuje możliwość pobrania Treści cyfrowej/dostępu do konta przez czas nie krótszy niż 6 miesięcy od momentu zakupu Treści Cyfrowej.
  12. Na każde zamówienie wystawiana jest faktura. Dostarczana jest ona drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w procesie składania zamówienia. Akceptacja Regulaminu stanowi jednocześnie zgodę na przesyłanie (udostępnianie) faktur w formie elektronicznej. Wskazanie przez Klienta danych do wystawienia faktury w postaci numeru NIP oraz firmy jednoosobowej działalności gospodarczej oznacza wyrażenie woli zawarcia umowy jako przedsiębiorca.

7. Realizacja Usługi – postanowienia ogólne

  1. Realizacja Usługi odbywa się standardowo w terminie 14 dni roboczych od momentu opłacenia Zamówienia, chyba że podczas Składania Zamówienia, w opisie Usługi lub w indywidualnych ustaleniach pomiędzy stronami Sprzedawca określi inny termin. Czas realizacji Usługi może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy. W przypadku, gdy realizacja Usługi nie jest możliwa w wyżej wskazanym terminie lub w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, wówczas Sprzedawca niezwłocznie zawiadomi o tym Klienta oraz wskaże nowy, przybliżony termin realizacji Usługi. Jeżeli nowy termin nie zostanie zaakceptowany przez Klienta, może on odstąpić od Umowy bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów.
  2. Usługi są świadczone przez Sprzedawcę lub przez upoważnione przez niego osoby posiadające odpowiednią wiedzę i doświadczenie.
  3. Szczegółowy opis, zakres i czas trwania konkretnych Usług jest określony w jej opisie na Stronie Usługodawcy. Warunki techniczne jakie musi spełniać komputer lub inne urządzenie Klienta niezbędne do korzystania z konkretnej Usługi, wskazane są każdorazowo w opisie danej Usługi.
  4. Klientowi przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym w każdym czasie, z ważnych powodów. Brak podania lub udokumentowania powodu wypowiedzenia skutkować będzie uznaniem wypowiedzenia za dokonane bez ważnego powodu.
  5. W sytuacji wypowiedzenia Umowy przez Klienta bez ważnego powodu Sprzedawcy przysługuje odszkodowanie tytułem naprawienia szkody wynikłej z wypowiedzenia w wysokości opłaty za Usługę będącej przedmiotem Umowy. Na poczet odszkodowania Sprzedawca zaliczy dotychczas wpłaconą przez Klienta kwotę Usługi. Zasady rozliczeń związane z wypowiedzeniem Umowy z ważnych powodów zostały uregulowane w Regulaminie w kolejnych punktach.
  6. Wypowiedzenie Umowy odbywa się poprzez przesłanie Sprzedawcy wiadomości email na adres mailowy kontakt@asiainak.pl
  7. Jeśli Klient jest uprawniony do zwrotu zapłaconej ceny Usługi (lub jakiejkolwiek jej części), zwrot pieniędzy wraz z odpowiednim dokumentem księgowym Klient otrzyma niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od daty złożenia przez niego wypowiedzenia lub odstąpienia od Umowy.

8. Szczególne postanowienia dot. Usługi Konsultacji Online

  1. Sprzedawca świadczy Konsultacje Online z zakresu marketingu online, zwane dalej “Konsultacje”.
  2. Aby skorzystać z Konsultacji należy ją opłacić i wybrać datę konsultacji.
  3. Po opłaceniu Konsultacji Sprzedawca udostępnia Klientowi dostęp do kalendarza z dostępnymi terminami spotkań.
  4. Klient ma prawo do jednorazowego przełożenia Konsultacji na inny termin, pod warunkiem że poinformuje o tym Sprzedawcę z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem.
  5. W przypadku, w którym Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie będzie mógł brać udziału w Konsultacji i odstąpi od Umowy Sprzedawca zwróci wpłaconą przez Klienta cenę Konsultacji z zastrzeżeniem punktu 8.6. niniejszego Regulaminu.
  6. Sprzedawca przystępuje do przygotowania się do Konsultacji na 2 (słownie: dwa) dni przed wyznaczoną datą Konsultacji. Dlatego w przypadku, w którym Klient, o którym mowa w ustępie powyżej, zrezygnuje z Konsultacji (na jakiejkolwiek podstawie) w terminie krótszym niż 2 (słownie: dwa) dni przed jej rozpoczęciem, Sprzedawca zwraca tylko 60% zapłaconej przez Klienta ceny Konsultacji. Stanowi to zapłatę za świadczenie spełnione do momentu rezygnacji z Konsultacji w związku z częściowo wykonaną usługą, gdzie 40% Usługi stanowi przygotowanie się do konsultacji, a 60% to czas poświęcony na spotkanie online.
  7. W przypadku braku uczestnictwa w Konsultacji bez uprzedniego złożenia wypowiedzenia lub odstąpienia od Umowy w zakresie Konsultacji, uiszczona cena nie podlega zwrotowi.
  8. W przypadku wypowiedzenia Umowy w zakresie Konsultacji stosuje się takie same warunki zwrotu zapłaconej ceny jak przy odstąpieniu od Umowy w zakresie Konsultacji.

9. Szczególne postanowienia dot. Usługi Mentoringu Grupowego Online

  1. Sprzedawca świadczy Usługę Mentoringu Grupowego Online z zakresu marketingu online zwaną dalej “Mentoringiem Grupowym”.
  2. Przystąpienie do Mentoringu Grupowego nie wymaga żadnego doświadczenia w zakresie marketingu online.
  3. Aby skorzystać z Mentoringu Grupowego należy zamówić Usługę oraz ją opłacić.
  4. Spotkania w ramach Mentoringu Grupowego odbywają się w terminach ustalonych przez Sprzedawce określonych w opisie Usługi w Punkcie Sprzedaży.
  5. W przypadku, w którym Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie będzie mógł brać udziału w spotkaniach Mentoringowych Grupowych i wypowie Umowę lub od niej odstąpi, Sprzedawca zwróci wpłaconą przez Klienta cenę Mentoringu Grupowego z zastrzeżeniem punktu 9.6. niniejszego Regulaminu.
  6. Sprzedawca przystępuje do przygotowania się do Mentoringu Grupowego na na 7 (słownie: siedem) dni przed wyznaczoną datą pierwszego spotkania. Dlatego w przypadku, w którym Klient, o którym mowa w ustępie powyżej, zrezygnuje z pierwszego spotkania (na jakiejkolwiek podstawie) w terminie krótszym niż 7 (słownie: siedem) dni przed rozpoczęciem Mentoringu Grupowego, Sprzedawca zwraca tylko 60% zapłaconej przez Klienta ceny Mentoringu Grupowego. Stanowi to zapłatę za świadczenie spełnione do momentu rezygnacji z Mentoringu Grupowego w związku z częściowo wykonaną usługą, gdzie 40% Usługi stanowi przygotowanie się do spotkań, a 60% to czas poświęcony na spotkania online.
  7. Po złożeniu Zamówienia przez Klienta na Mentoring Grupowy, Sprzedawca rezerwuje dla niego miejsce i tym samym uniemożliwia innym Klientom zapis na to miejsce w Mentoringu Grupowym. W przypadku odstąpienia od Umowy Klientowi zostanie potrącona opłata rezerwacyjna za miejsce w Mentoringu Grupowym wraz z kosztami poniesionymi przez Sprzedawcę w związku z administracyjną stroną organizacji i rezerwacją miejsca w Mentoringu Grupowym w łącznej wysokości 20%.
  8. W przypadku braku uczestnictwa w spotkaniach Mentoringu Grupowego bez uprzedniego złożenia wypowiedzenia lub odstąpienia od Umowy w zakresie Mentoringu Grupowego, uiszczona cena nie podlega zwrotowi.
  9. W przypadku wypowiedzenia Umowy po rozpoczęciu świadczenia Usługi Klientowi przysługuje zwrot kosztów za niewykorzystane spotkania, z wyjątkiem spotkań odwołanych bez zachowania wymaganego wyprzedzenia. Zwrot zostanie pomniejszony o koszty administracyjne w wysokości 20% ceny Usługi Mentoringu Grupowego.

10. Szczególne postanowienia dot. Usługi Warsztatów Grupowych Online

  1. Sprzedawca świadczy Usługę Warsztatów Grupowych Online z zakresu marketingu online zwaną dalej “Warsztatami Grupowymi”.
  2. Przystąpienie do Warsztatów Grupowych nie wymaga żadnego doświadczenia w zakresie marketingu online.
  3. Aby skorzystać z Warsztatów Grupowych należy zamówić Usługę oraz ją opłacić.
  4. Spotkania w ramach Warsztatów Grupowych odbywają się w terminach ustalonych przez Sprzedawcę, wskazanych w opisie Usługi w Punkcie Sprzedaży.
  5. W przypadku, w którym Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie będzie mógł brać udziału w Warsztatach Grupowych i wypowie Umowę lub od niej odstąpi, Sprzedawca zwróci wpłaconą przez Klienta cenę Warsztatów Grupowych z zastrzeżeniem punktu 10.6. niniejszego Regulaminu.
  6. Sprzedawca przystępuje do przygotowania się do Warsztatów Grupowych na 7 (słownie: siedem) dni przed wyznaczoną datą spotkania. Dlatego w przypadku, w którym Klient, o którym mowa w ustępie powyżej, zrezygnuje ze spotkania (na jakiejkolwiek podstawie) w terminie krótszym niż 7 (słownie: siedem) dni przed rozpoczęciem Warsztatów Grupowych, Sprzedawca zwraca tylko 50% zapłaconej przez Klienta ceny Warsztatów Grupowych. Stanowi to zapłatę za świadczenie spełnione do momentu rezygnacji z warsztatów w związku z częściowo wykonaną usługą, gdzie 50% Usługi stanowi przygotowanie się do warsztatów, a 50% to czas poświęcony na spotkanie online.
  7. Po złożeniu Zamówienia przez Klienta na Warsztaty Grupowe, Sprzedawca rezerwuje dla niego miejsce i tym samym uniemożliwia innym Klientom zapis na to miejsce w Warsztatach Grupowych. W przypadku odstąpienia od Umowy Klientowi zostanie potrącona opłata rezerwacyjna za miejsce w Warsztatach Grupowych wraz z kosztami poniesionymi przez Sprzedawcę w związku z administracyjną stroną organizacji i rezerwacją miejsca w Warsztatach Grupowych w łącznej wysokości 20%.
  8. W przypadku braku uczestnictwa w Warsztatach Grupowych bez uprzedniego złożenia wypowiedzenia lub odstąpienia od Umowy w zakresie Warsztatów Grupowych, uiszczona cena nie podlega zwrotowi.
  9. W przypadku wypowiedzenia Umowy w zakresie Warsztatów Grupowych stosuje się takie same warunki zwrotu zapłaconej ceny jak przy odstąpieniu od Umowy w zakresie Warsztatów Grupowych.

11. Szczególne postanowienia dot. Usługi Programu Masterclass Online

  1. Sprzedawca świadczy Usługę Programu Masterclass Online z zakresu marketingu online zwaną dalej “Programem Masterclass”.
  2. Przystąpienie do Programu Masterclass nie wymaga żadnego doświadczenia w zakresie marketingu online.
  3. Aby skorzystać z Programu Masterclass należy wybrać pakiet oraz go opłacić.
  4. Spotkania w ramach Programu Masterclass odbywają się w terminach ustalonych przez Sprzedawcę, wskazanych w opisie Usługi w Punkcie Sprzedaży.
  5. W przypadku, w którym Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie będzie mógł brać udziału w Programie Masterclass i wypowie Umowę lub od niej odstąpi, Sprzedawca zwróci wpłaconą przez Klienta cenę Programu Masterclass z zastrzeżeniem punktu 11.6. niniejszego Regulaminu.
  6. Sprzedawca przystępuje do przygotowania się do Programu Masterclass na 10 (słownie: dziesięć) dni przed wyznaczoną datą rozpoczęcia Programu Masterclass. Dlatego w przypadku, w którym Klient, o którym mowa w ustępie powyżej, zrezygnuje z Programu Masterclass (na jakiejkolwiek podstawie) w terminie krótszym niż 10 (słownie: dziesięć) dni przed rozpoczęciem Programu Masterclass, Sprzedawca zwraca tylko 50% zapłaconej przez Klienta ceny Programu Masterclass. Stanowi to zapłatę za świadczenie spełnione do momentu rezygnacji z Programu Masterclass w związku z częściowo wykonaną usługą, gdzie 50% Usługi stanowi przygotowanie się do Programu Masterclass, a 50% to czas poświęcony na realizację Programu Masterclass.
  7. Po złożeniu Zamówienia przez Klienta na Program Masterclass, Sprzedawca rezerwuje dla niego miejsce i tym samym uniemożliwia innym Klientom zapis na to miejsce w Programie Masterclass. W przypadku odstąpienia od Umowy Klientowi zostanie potrącona opłata rezerwacyjna za miejsce w Programie Masterclass wraz z kosztami poniesionymi przez Sprzedawcę w związku z administracyjną stroną organizacji i rezerwacją miejsca w Programie Masterclass w łącznej wysokości 20%.
  8. W przypadku braku uczestnictwa w spotkaniach Programu Masterclass bez uprzedniego złożenia wypowiedzenia lub odstąpienia od Umowy w zakresie Programu Masterclass, uiszczona cena nie podlega zwrotowi.
  9. W przypadku wypowiedzenia Umowy po rozpoczęciu świadczenia Programu Masterclass Klientowi przysługuje zwrot kosztów za niewykorzystane spotkania, z wyjątkiem spotkań w których nie brał udziału bez zachowania wymaganego wyprzedzenia. Zwrot zostanie pomniejszony o koszty administracyjne w wysokości 20% ceny Programu Masterclass.

12. Płatność

  1. Zamówienia złożone w Sklepie mogą być opłacone:
    • z góry – płatne bezpośrednio na konto bankowe Sprzedawcy za pośrednictwem systemu Paynow (przelew elektroniczny lub płatność kartą płatniczą: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro)
    • z góry – tradycyjnym przelewem na konto bankowe Sprzedawcy
  2. Sprzedawca uprawniony jest do anulowania zamówienia w razie niedokonania przez Klienta pełnej płatności w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przez Klienta potwierdzenia złożenia zamówienia (dot. płatności tradycyjnym przelewem bankowym). Anulowanie zamówienia oznacza, że Sprzedawca jest zwolniony z obowiązku jego realizacji.
  3. Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem mElements S.A. z siedzibą przy ul. Prostej 18 w Warszawie.
  4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.

13. Cena

  1. Cena Produktu lub Usługi podana jest w złotych polskich i uwzględnia podatek od towarów i usług (cena brutto).
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach Produktów i Usług. Uprawnienie to nie ma wpływu na wartość zamówienia złożonego przed datą zmiany ceny.
  3. Sprzedawca dopuszcza zmniejszenie łącznej kwoty do zapłaty poprzez skorzystanie z funkcjonalności Koszyka o nazwie “wprowadź kod” na etapie składania zamówienia. Kupon ten automatycznie rozlicza wartość zamówienia przed złożeniem dyspozycji przez Klienta “Zamawiam i płacę”.
  4. Sprzedawca nie korzysta z algorytmu, który dostosowuje ceny w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji.

14. Reklamacje

  1. Sprzedawca dostarcza Treści cyfrowe zgodne z Umową. Jeśli Treść cyfrowa jest niezgodna z Umową, Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta za doprowadzenie do jej zgodności z Umową na postawie przepisów rozdziału 5b ustawy o prawach konsumenta.
  2. Sprzedawca w okresie dwóch lat od wykonania Usługi ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady Usługi, na podstawie art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego w związku z art. 638.
  3. Sprzedawca w okresie dwóch lat od otrzymania Produktu przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności Treści cyfrowej z Umową. W przypadku Treści cyfrowych dostarczanych w sposób ciągły, Sprzedawca odpowiada przez okres dostarczania Treści cyfrowych. Niezgodność Treści cyfrowej z Umową występuje jeśli:
    • Opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji Treści cyfrowej są niezgodne z Umową,
    • Treść cyfrowa nie jest przydatna do szczególnego celu, o którym Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta poinformował Sprzedawcę najpóźniej w momencie zawarcia Umowy i który to cel Sprzedawca zaakceptował,
    • Treść cyfrowa nie nadaje się do celu, do którego zazwyczaj używa się Treści cyfrowych tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,
    • Treść cyfrowa nie występuje w określonej ilości, nie zapewnia trwałości i bezpieczeństwa, funkcjonalności, kompatybilności, dostępności, ciągłości i bezpieczeństwa, jakie są typowe dla tego rodzaju Treści cyfrowych i których Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może rozsądnie oczekiwać biorąc pod uwagę charakter Treści cyfrowej oraz publiczne zapewnienia złożone przez Sprzedawcę,
    • Treść cyfrowa nie została dostarczona z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia można rozsądnie oczekiwać,
    • Treść cyfrowa nie odpowiada wzorowi lub próbce udostępnionej Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przed zawarciem Umowy.
  4. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, domniemywa się, że brak zgodności z Umową, który ujawnił się przed upływem roku od dostarczenia Treści cyfrowej, istniał w chwili jej dostarczenia. W przypadku dostarczania Treści cyfrowej w sposób ciągły jeśli niezgodność ujawniła się w czasie, w którym zgodnie z Umową miała być dostarczana, domniemywa się, że brak zgodności z Umową wystąpił w tym czasie.
  5. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta ma obowiązek współpracy ze Sprzedawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności treści cyfrowej z Umową wynika z cech środowiska cyfrowego Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta. W przypadku braku współpracy domniemania, o których mowa w ust. 3 powyżej nie mają zastosowania.
  6. W przypadku niezgodności Treści cyfrowej z Umową Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługuje wobec Sprzedawcy roszczenie o doprowadzenie Treści cyfrowej do zgodności z Umową. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z Umową jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
  7. Sprzedawca doprowadza Treść cyfrową do zgodności z Umową w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, uwzględniając jej charakter oraz cel, w jakim jest wykorzystywana. Koszty doprowadzenia Treści cyfrowej do zgodności z Umową ponosi Sprzedawca.
  8. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może żądać obniżenia ceny lub odstąpić od Umowy jeżeli:
    • Sprzedawca odmówił doprowadzenia Treści cyfrowej do zgodności z Umową zgodnie z ust. 5 zdanie 2 powyżej,
    • Sprzedawca nie doprowadził Treści cyfrowej do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub doprowadzenie do zgodności z Umową wiązałoby się z nadmiernymi niedogodnościami dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta,
    • Brak zgodności Treści cyfrowej z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić do zgodności z Umową,
    • Brak zgodności Treści cyfrowej z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy, bez uprzedniego skorzystania z roszczenia doprowadzenia Treści cyfrowej do zgodności z Umową,
    • Z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Treści cyfrowej do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
  9. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności treści cyfrowej z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Treści cyfrowej z Umową jest istotny.
  10. W przypadku odstąpienia od Umowy z uwagi na niezgodność z Umową Sprzedawca:
    • nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym Treść cyfrowa była niezgodna z Umową, nawet jeżeli przed odstąpieniem od Umowy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta z niej faktycznie korzystał,
    • jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej Treści cyfrowej niezgodnej z Umową oraz Treści cyfrowej, której obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od Umowy,
    • dokona zwrotu należności wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy lub obniżeniu ceny,
    • dokona zwrotu należności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, chyba że ten wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  11. Reklamację dotyczącą wadliwej Usługi lub niezgodności Treści cyfrowej z Umową można złożyć w dowolnej formie, na dane kontaktowe Sprzedawcy, wraz z opisem wady i dowodem zakupu. Kupujący może skorzystać z formularza reklamacyjnego, dostępnego pod adresem https://asiainak.pl/wp-content/uploads/2024/06/Wzor-pisma-reklamacyjnego-produkty-cyfrowe-.docx, jednak nie jest to obowiązkowe.
  12. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności następujące dane: imię i nazwisko Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, adres, ID zamówienia, datę transakcji, przedmiot i przyczynę reklamacji, numer konta bankowego i dane kontaktowe.
  13. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania przez Sprzedawcę informacji o reklamacji. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji na adres e-mail wskazany przez niego w trakcie składania zamówienia.

15. Prawo do odstąpienia od Umowy

  1. Klient będący Konsumentem a także Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy rozpoczyna się od momentu opłacenia zamówienia. Punkt 15.2 stosuje się.
  2. W przypadku Produktów cyfrowych, jeśli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zażąda spełnienia świadczenia (dostarczenia treści cyfrowej w formie Produktu) przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, straci on w ten sposób prawo do odstąpienia od Umowy. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zachowuje zatem prawo odstąpienia od Umowy, jeśli nie pobierze Treści cyfrowych (lub nie zacznie z nich korzystać w inny sposób na przykład poprzez rozpoczęcie kursu online) przed upływem 14 dni od momentu opłacenia zamówienia.
  3. Przez spełnienie świadczenia rozumie się pierwszą czynność dokonaną przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta, która prowadzi do umożliwienia legalnego zapoznania się z treścią Produktu. Czynność ta może polegać w szczególności na zalogowaniu się do konta, pobraniu, przesłaniu, wysłaniu, wyświetleniu, otwarciu Produktu a także potwierdzeniu nabycia Produktu ustnie, telefonicznie, e-mailowo lub w inny sposób, jaki wiąże się ze składaniem oświadczeń woli na odległość.
  4. Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi, o którym mowa w ustępie 1.1 powyżej, w sytuacji kiedy Sprzedawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od Umowy i przyjął to do wiadomości.
  5. Jeżeli Usługa nie została jeszcze w pełni wykonana i Klient, będący Konsumentem a także Przedsiębiorca na prawach konsumenta, wykonuje prawo odstąpienia od Umowy po uprzednim zgłoszeniu żądania rozpoczęcia świadczenia Usług przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy zgodnie z art. 35 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, na zasadach opisanych w Regulaminie dla każdej z Usług (szczególne postanowienia dot. Usług).
  6. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy nie ma zastosowania do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, w tym działalność zawodową, które w ramach tej działalności i na jej potrzeby dokonują zakupu Usługi.
  7. Uprawniony do odstąpienia Umowy Klient realizuje to prawo poprzez wysłanie stosownego oświadczenia w dowolnej formie, w tym między innymi na adres siedziby Sprzedawcy lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@asiainak.pl. Kupujący może skorzystać z formularza dostępnego pod adresem https://asiainak.pl/wp-content/uploads/2024/06/Wzor-odstapienia-od-umowy-produkty-cyfrowe.docx (produkty cyfrowe) lub https://asiainak.pl/wp-content/uploads/2024/06/Wzor-odstapienia-od-umowy-uslugi.docx (usługi) , jednak nie jest to obowiązkowe.
  8. Sprzedawca niezwłocznie przesyła potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy na adres e-mail wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia.
  9. W przypadku odstąpienia od Umowy, umowę taką uważa się za niezawartą a strony zobowiązane są zwrócić sobie to, co na jej podstawie wzajemnie świadczyły.
  10. Sprzedawca, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy zwraca uprawnionemu Klientowi wszystkie należne płatności.
  11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

16. Bezpieczeństwo Danych Osobowych

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności Sprzedawcy.
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji Umowy. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Sprzedawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.
  3. Dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu założenia i utrzymywania konta użytkownika w sklepie. Dane będą przechowywane w bazie sklepu przez czas jego funkcjonowania. Będziesz mieć prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych – na zasadach określonych w art. 16 – 21 RODO. W każdej chwili będziesz mógł usunąć konto. Jeżeli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa, będziesz mógł wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do założenia konta.
  4. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez Sprzedawcę zostały opisane w polityce prywatności, która znajduje się na stronie https://asiainak.pl/polityka-prywatnosci-i-plikow-cookies/.

17. Zgłaszanie nielegalnych lub niezgodnych z Regulaminem Treści przez osoby trzecie

  1. Osoby trzecie mają prawo zgłaszać Treści zamieszczone w Sklepie, które w ich opinii są niezgodne z Regulaminem lub obowiązującym prawem, w szczególności rozporządzeniem o usługach cyfrowych (DSA).
  2. Zgłoszenia można dokonać w dowolnej formie, np poprzez przesłanie go na dane adresowe Sprzedawcy zamieszczone w punkcie 1.1.1 Regulaminu lub przy pomocy dedykowanego formularza zgłaszania nielegalnych treści dostępnym w stopce Sklepu. Zgłaszający podaje swoje dane kontaktowe (imię i nazwisko) oraz adres email, chyba że zgłoszenie dotyczy informacji objętych Dyrektywą 2011/93/UE w sprawie zwalczania niegodziwego traktowania w celach seksualnych i wykorzystywania seksualnego dzieci oraz pornografii dziecięcej,
  3. W zgłoszeniu powinny być zawarte szczegółowe informacje dotyczące zgłaszanych Treści, wskazanie lokalizacji zgłaszanych Treści w Sklepie, umożliwiające ich identyfikację (w tym adresu URL, pod którym znajduje się zgłaszana Treść) oraz uzasadnienie, dlaczego zgłaszający uważa je za niezgodne z prawem lub Regulaminem. Dodatkowo, zgłaszający jest zobowiązany złożyć oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne, zgodnie z art 16 ust. 2 lit. d rozporządzenia o usługach cyfrowych (DSA).
  4. Sprzedawca potwierdza otrzymanie zgłoszenia na adres email wskazany w zgłoszeniu i jeśli to konieczne wzywa do uzupełnienia braków lub przesłania dodatkowych dokumentów potwierdzających prawdziwość twierdzeń zgłaszającego. Nieuzupełnienie braków brak przesłania dodatkowych dokumentów w terminie 7 dni od wezwania skutkuje nierozpatrzeniem zgłoszenia.
  5. Zgłoszenia będą rozpatrywane w oparciu o obiektywne kryteria, uwzględniające zgodność z przepisami prawa oraz Regulaminu. Dodatkowo, nie będą one rozpatrywane w sposób zautomatyzowany – weryfikacja zasadności odwołania będzie przeprowadzana przez Sprzedawcę lub odpowiednio przeszkolony personel Sprzedawcy, zapewniając indywidualne podejście do każdego przypadku.
  6. Prawidłowo przesłane zgłoszenie Sprzedawca rozpatruje w terminie 14 dni od jego otrzymania i informuje o decyzji na wskazany adres email. W przypadku negatywnego rozpatrzenia zgłoszenia, zgłaszającemu Treść przysługuje odwołanie od decyzji.
  7. Odwołanie może zostać złożone w dowolnej formie na dane adresowe Sprzedawcy wskazane w punkcie 1.1.1. Regulaminu i powinno zawierać dane osobowe i kontaktowego a także szczegółowe uzasadnienie, dlaczego w opinii Klienta decyzja Sprzedawcy jest nieuzasadniona i powinna zostać zmieniona.
  8. Sprzedawca potwierdza otrzymanie odwołania na adres email wskazany przez składającego odwołanie. Sprzedawca rozpatruje odwołanie w terminie 14 dni od jego otrzymania. Weryfikacja zasadności odwołania będzie przeprowadzana przez Sprzedawcę lub odpowiednio przeszkolony personel Sprzedawcy, zapewniając indywidualne podejście do każdego przypadku.
  9. W przypadku pozytywnie rozpatrzonego zgłoszenia Sprzedawca usunie zgłoszoną Treść niezwłocznie, tj. nie później niż w ciągu 3 dni i powiadomi autora Treści o jej usunięciu. Autorowi Treści przysługiwać będzie odwołanie na zasadach opisanych w punkcie 18.7. i 18.8. Regulaminu. W przypadku zmiany decyzji dot. zgłoszenia będącej wynikiem odwołania autora Treści, Sprzedawca poinformuje o tym (wraz z uzasadnieniem) zgłaszającego Treść na wskazany przez niego adres email. Zgłaszający treść ma prawo złożyć od tej decyzji odwołanie na zasadach opisanych w punkcie w punkcie 18.7. i 18.8. Regulaminu.

18. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega, że w ważnych przypadkach takich jak dostosowanie Treści cyfrowych do nowego środowiska technicznego, podjęcie działań prowadzących do wzrostu liczby użytkowników, ulepszenie Treści cyfrowej, dostosowanie jej do aktualnego kierunku rozwoju działalności Sprzedawcy lub z innych istotnych względów eksploatacyjnych, może dokonać zmiany w Treści cyfrowej. Sprzedawca w takim wypadku informuje Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o terminie i zakresie zmian, na adres email wskazany podczas składania zamówienia. Jeśli zmiana istotnie i negatywnie wpływa na dostęp konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta do Treści cyfrowej może on wypowiedzieć Umowę w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany (lub poinformowania o tej zmianie, jeżeli poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana), chyba że Sprzedawca zapewnił uprawnienie do zachowania, bez dodatkowych kosztów, Treści cyfrowej zgodnej z Umową, w stanie niezmienionym.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany lub aktualizacji niniejszego Regulaminu z ważnych powodów, przez które rozumie się:
    zmiana przepisów prawa;
    • dostosowanie treści Regulaminu do orzeczeń organów władzy państwowej lub europejskiej;
    • aktualizacja danych identyfikujących Sprzedawcę, w tym danych rejestrowych lub teleadresowych;
    • zmiany sposobów płatności i dostaw;
    • zmiana zakresu, sposobów lub warunków świadczenia przez Sprzedawcę usług elektronicznych w postaci wprowadzenia nowych, zmianę lub wycofanie dotychczasowych funkcjonalności lub usług dostępnych za pośrednictwem Sklepu, w tym zmiany technologiczne oraz techniczne;
    • zmiany biznesowe;
    • konieczność zmian redakcyjnych takich jak sprostowanie omyłek pisarskich, niejasności lub błędów;
    • przeciwdziałanie nadużyciom.
  4. Sprzedawca informuje Klientów, którzy zawarli na podstawie Regulaminu umowy o charakterze ciągłym, o zmianie Regulaminu z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem poprzez umieszczenie nowego brzmienia regulaminu na stronie Sklepu oraz odpowiedniej informacji o zmianie za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  5. W przypadku zawarcia na podstawie Regulaminu umów o charakterze ciągłym zmieniony regulamin wiąże Klienta, jeżeli został on prawidłowo powiadomiony o wprowadzonych zmianach, a Klient nie wypowiedział zawartej umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. Do Umów Sprzedaży zawartych przed dniem wejścia w życie nowego brzmienia Regulaminu, zastosowanie ma ówcześnie obowiązujący Regulamin.
  6. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym zwłaszcza Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  7. Regulamin w aktualnym brzmieniu obowiązuje od 13.06.2024 r.